luni, 20 decembrie 2010

Prison Break sau House?

Nu cred ca un cinefil poate pune la indoiala faptul ca aceste 2 seriale sunt cele mai tari:)).Treaba e ca daca ma intreaba cineva care e serialul meu preferat nu prea stiu ce sa raspund.Daca la film e foarte simplu,Nasul,partea I,fiind apocaliptic:),la serial chiar nu pot sa diferentiez.Daca la actiune inclin spre P.B. la actorul principal sunt mai mult de partea lui Gregory House :D,mai ales de  cand am aflat ca Wentworth Miller e gay(glumeam n-are nicio importanta)dar House e exact cum ar trebui sa fie omul din ziua de azi,defapt,romanul din ziua de azi,sa nu aibe incredere in nimic si nimeni,si sa aibe incredere doar in el,pentru ca,lasand vrajeala la o parte,in ziua de azi nu mai exista prieteni,ci doar cunostinte.Eu din punctul meu de vedere ma consider norocos,pentru ca,cred,(sper)k am aproape 4-5 prieteni pe care daca i-as ruga ceva probabil m-ar ajuta.In fine am cam deviat de la subiect:)).Ajutati-ma sa dau un raspuns la Serialul Preferat,va rog !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu